skitinternet

för 2 timmar sen sa jag till patte att jag skulle gå och blogga, för att jag hade tråkigt. men det gick ju inte riktigt. jävla internet!
han sitter där han har suttit hela kvällen. vid xboxet i tvtummet och Hulken för att vara exakt. vi har dock gjort vissa avbrott för bilhämtning, snusköpande, filmtittande, flottköpande osv.

jag har hunnit tvätta 2 (!) tvättmaskiner (och hängt upp), pressa 2 (!) pigment till ögonskuggor, byta sängkläder efter att patte startat vattenkrig i min säng, städat mitt rum, sett film själv, druckit en hel julmust för mig själv,  osv.

han kanske har missat att det är helt fel vecka för att bara dissa sådär för ett sketet tvspel. blöööööööööö.

fast söt är han ju där han sitter och svär :)

nu vill jag bara sova så jag vaknar snabbt och får fara till mamma och äta mina banantacos som jag längtat efter så länge. grrrr.. och snart kommer sara hem också och bastu och utvärdering står på schemet. can't wait.

nä, nu orkar jag inge mer. modo vann idag och skröder är bäst! fast det skriver jag om i
hockeykriget.blogg.se senare när jag har tid.


Min!

Kommentarer
Postat av: saaass

Eyy nu börjar de lukta toffel här :P Kom ihåg att de är du och jag och långöra efter bastun ;) Höhö

Postat av: Erik *.*

Han satt och spela hulken på MITT <--- MITT!!! Xbox.

Och jag utmanar han till en Hulken tävling

2008-11-01 @ 00:46:22
URL: http://erixxx.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback