bilder

nyss när jag skulle lägga in bilder på facebook så insåg jag att jag formaterat datorn och mina 15000+ bilder finns på olika cd-skivor överallt och absolut inte på datorn. så det blev det ju inget av.

istället tömde jag mobilen.. igen. patte har ju fått för sig att ta apmånga bilder och göra om dom i photodj. haha.


vi brukar roa oss med att ha krig. ibland med vatten, ibland slick-krig, och ibland nyps vi.
såhär såg hans bröst ut dagen efter. råkade visst riva han. sen är han ju smart och försöker ta svartvita bilder på blåmärken. doh.


i lördags var jag, brorsan och berra hos berra och såg hockey och drack lite. jag var för svag. fuck.
det var iallafall kul som fan och modo vann mot hv, så brorsan var lagomt bitter och slog av matchen flera gånger. jag kommer leva på den där vinsten lääääänge.


jag glittrade som fan


matchade inte riktigt mina tofflor


2 as :)


vi provade nångrej. det tog ett tag innan dom hajjade hur det funkade


baby..


.. gillar godis


pöss


sen knäppte vi kort på allt möjligt


söt


jag.

annars har jag hunnit ut på prommis med berra, camillan och rocky idag. vi insåg att ingen av oss har någon som helst kondition. sen gick jag och berra till körskolan och bokade några körningar, sen gick jag till farmor och farfar och blev bjuden på middag. min lillebror var där också så han lurade ut mig på en prommis. mitt i allt var jag och mina hundögon på mammas jobb, med en tidning i handen, som mamma inte kunde motstå att betala. sen var även stefan där, och en bil, så jag slapp gå nåmer. nu har jag duschat snabbt som fan för att inte missa matchen som börjar nu.

jag heter "skröder, gogogo" på msn. nu böt patte till "jennifer aniston, gogogo". jag tror nån är svartsjuk ;)
så...


grrr

Kommentarer
Postat av: Fegon **

jag hatar bilder på mig

Postat av: Lajsan

Hahaha.. snygg jag var på alla då. men dendär med tre bilder i en.. den första... hur fan kan man se ut sådär? hahaha snyggajävlajag

2008-10-29 @ 10:18:51
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: patrix

Du din bov!!! du råkade inte klösa mig, du försökte döda mig, erkänn!

Och.. Skröder är en tönt, bara så du vet :)

Jag pussar dig, inte han, så.. fuck him!

2008-10-29 @ 13:22:34
URL: http://patrixxx.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback