utmanad

pattejäveln har utmanat mig

Tre saker som skrämmer mig:
    * björnjävlar och fiskar!
    * mörker och clowner
    * döden


Tre personer som får mig att skratta:

    * kixen
    * cämie
    * patte


Tre saker jag älskar:
    * hockey
    * snowboard
    * vinter


Tre saker jag hatar:
    * sommar
    * björnar
    * ångest


Tre saker jag inte förstår: 
    * jag
    * förstår
    * ingenting


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * mobil
    * julmust
    * snus


Tre saker jag gör just nu:

    * fnittar åt patte
    * biter mig på läppen
    * försöker få bort håret från ansiktet


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

    * flytta
    * ...
    * mycket lust och motivation jag har till något


Tre saker jag kan göra: 
    * stå på huvudet och snurra, wohoo
    * härma olika röster och dialekter
    * gnälla

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

   * kixen.mp3 (haha)
   * the wannadies
   * duffy


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * sjunga
    * spela trummor bättre
    * hockey


Tre favoriträtter:
    * nudlar
    * makaroner med grillkrydda
    * potatismos


Tre personer jag utmanar:

brorsan, annis och sara
lillebrorsan kan också få svara på det :)

Kommentarer
Postat av: sandra

du glömde fiskar i första frågan:O

Postat av: Sara

Jag ska hinner int nu måst på skolan :O

2008-11-07 @ 08:35:55
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack tack :)

2008-11-07 @ 14:24:03
URL: http://lojd.blogg.se/
Postat av: Erik *.*

Du tvingade mig att göra denna skit. Varför? VARFÖR?!

2008-11-07 @ 20:02:50
URL: http://erixxx.blogg.se/
Postat av: Camilla

Naw lilla gumman, du är så söt att jag vill äta upp dig :) I första frågan skulle du skriva 3 saker men det blev 5, fiskar och björnar är inte 1 sak utan 2 saker ;) Du får då verkligen mig med att skratta, vad skulle jag göra utan dig liksom? :)Puss i ljumsken*

2008-11-07 @ 20:31:26
Postat av: lajsan

ne.. jag ska då fan lyckas med allt så jag tapade den just när jag kom in i bure.. kul jävla liv alltså ;P haha är helt handikappad utan den.. börjar snart tugga på bordskanterna

2008-11-08 @ 11:46:57
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback