skin skin

idag har det inte hänt ett skit egentligen, som alla andra dagar. har bjudit in mig själv på middag hos mamma, och det var gott som fan. stefan är bra i köket :) iallafall på köttfärssås.

sen har jag bara varit och lodat runt med patte blablabla. nu sitter han i sängen med sin dator och skriver på msn till mig och tjatar om mat, men jag är allt annat än hungrig och han vågar inte äta själv. snart blir vi ovänner :)

aja, jag orkar inte. måsta fixa filmer så vi har något att göra inatt. det är ju inte så att utbudet är så stort i kalix, eller någon annanstans heller den här årstiden. mycket man kan göra ute nu. förhelvete.

jag är bara bitter och less nu känner jag. en totalsågning av djurgården igår och pms idag. fan vad kul. jag hatar hockey.

blö.

tur att patte finns iallafall. annars hade det ju inte gått :)

pöss

Kommentarer
Postat av: carro

meh, det är ju kul med bilderna, haha:D önskar att jag också hade sådär mycket bilder. det är ju kul att ha kvar sen :)

Postat av: carro

haha mm, får börja med det ;p

2008-11-14 @ 16:36:06
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback