satsumas

tidigare idag hos farmor och farfar så skulle jag skala en mandarin åt ida, och jag började direkt tänka på när vi var mindre och jag och min bror försökte få lös skalet i endast en bit, helst formad som något snuskigt.
det gick åt helvete den här gången.

när vi sen kom hem bad ida om en till, och jag var snabb på att skala den. men även då gick det åt helvete.

nu var jag tvungen att ta en själv men det går fan inte, och jag ger mig inte. så jag kommer sitta här med mina 3 kg satsumas och skala tills det går. hoppas patte tycker om dom, för jag är redan apless.


Kommentarer
Postat av: AnnMary

Äter man för mycket satsumas får man rännskita!

Postat av: AnnMary

vem har sagta tt du är tjej?:O

2008-11-05 @ 23:06:18
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: mikaelf

i förrgår åt jag 1 kilo! jag tror min tjej fick en medan jag fick tio eller så. det var hon som kötpe dom. jag sa förlåt.

2008-11-06 @ 12:10:58
URL: http://mikaelf.com/blog

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback