försök 3

nu har jag inte haft en snus på.. 5 (långa) timmar.
varför i helvete ska det vara så svårt att sluta med skiten? jag är redan ett vrak och jag överväger att skära mig för att jag spolade ner de sista snusarna jag hade.

under de 7 åren jag snusat har jag slutat 2 gånger, en av gångerna höll jag mig i 5 dagar kanske, den andra gången höll jag mig i 2. och då räknar jag inte med de gånger jag bara bestämt mig för att sluta, varit utan 2 timmar och sen farit och köpt nytt igen.

jag kände att det inte skulle hålla så i samma veva som jag spolade ner snusarna så skulle pappa fara och handla, och jag bad han köpa snus åt mig. en (jävligt lång!) timme senare ringer aset och säger att han måste fara och jobba igen och kommer hem sent ikväll/natt.

nu GÅR jag fan ner och köper. det här går ju inte. jag har inte pyske till det här.




Kommentarer
Postat av: soppe

haha good luck =)

Postat av: Lajsan

modigt av dig att ens försöka.. du är så fast man kan bli typ ;) jag däremot.. jag skulle lätt klara mig utan. varför jag inte slutar har jag inte kommit på ännu ;D

2008-11-28 @ 22:28:10
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback