tråkigt

det börjar bli rätt tråkigt det här.
dom 3-4 st som är vakna och gör allt som står i deras makt för att hålla mig road - misslyckas. snoka på pixbox har jag hört att jag ska göra. men det tänker jag inte. jag kollar aldrig på nåns pixbox, typ. om det inte är under tvång.

istället har jag suttit och roat mig med att skriva konstiga saker i de flesta jag har hittat i bloggvärlden.

de enda bloggar jag läser är det bloggar som står där nere nånstans på vilken sida det nu är. fast inte ens dom läser jag.. typ. åsså plussar vi på matildahammar, elin kero och maria. fast nu orkar jag ju inte länka.  

i helgen skar jag upp tummen på nåt konstigt sätt, och mormor plåstrade om den med super-plåster. nu kunde jag verkligen inte hålla mig så jag var tvungen att slita bort det och kolla hur mycket jag hade blodat ner skiten. men det var en besvikelse.
däremot varar det så jag skuttade ut till hallen för att hämta ett nytt plåster, och på den korta vägen hann jag skada mig själv 4 gånger.
för er som inte varit här så är det så att jag och pappa har varsin ytterdörr och varsin hall.
när man kommer in i min hall genom min dörr så finns det en dörr till mitt sovrum, en (låst) dörr ut till resten av lägenheten och en dörr till mitt badrum. utanför den låsta dörren så är pappas hall. i pappas hall finns en garderob där vi har plåster. det är max 6 meter dit härifrån.

först litade jag för mycket på rutinen och skuttade rakt in i dörren, som alltid annars är öppen. tråkigt att jag har ett drapperi som skymmer det. där drog jag iallafall på mig en tvättäkta armbågestöt, och började hoppa och skutta och bet mig själv i läppen för att jag inte skulle skrika. jag började blöda från läppen givetvis och gick in badrummet. bara där har vi ju 2 skador.
i badrummet var det mörkt och det låg alldeles för mycket kläder på golvet, vilket gjorde att jag fastnade med foten när jag skulle ut och sparkade tån i tröskeln. aj! nu är jag en nagel fattigare. en halv iallafall.
när jag väl lyckas ta mig ut i pappas hall så smäller jag upp garderobsdörren i pannan. AJ satan! bulan som har hunnit försvinna från pannan är nu tillbaka.. kanske för att stanna?
när plåstret väl var på fingret så fastnade jag med det i täcket som jag har runt mig, som slet upp den lilla skorpa som lyckats bildats, och nu blöder det igen, därför räknar jag inte det som skada.

jag tror jag ska dejta john blund nu. konstigt nog är han den enda som vill sova med mig. och han verkar uppskatta det dessutom.


jag är chär

Kommentarer
Postat av: Patrix

Vill Å! En dag ska jag bräda John!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback