skrattar bäst som skrattar sist

jag har ju som bekant dränkt många(!!!) av mina telefoner. har det inte varit i havet så har det varit i brunnar eller i kastruller. pappa har lessnat på att köpa nya telefoner åt mig nu, efter 12 st trasiga (+ några borttappade), under kanske 7 år. medans han köper nya till sig själv (eller mig, och stjäl dom själv) bara för att det är coolt att ha det senaste.

idag däremot pratade mamma och pappa i telefon

mamma - vad gör du?
pappa - jag står och blandar saft... PLOPP
mamma - hallå?
tut tut tut

givetvis tappade han den rakt ner i saftkannan.

sen när han kom och hämtade mig

frida - hahhaha jag hörd...
pappa - säg ingenting
frida - klant
pappa - tyst
frida - varför sätter du den i saften av alla ställen?
pappa - frida nu är du tyst
frida - jävligt onödigt iallafall
pappa - du har 2 sekunder på dig
frida - hoho sopa
pappa - helvete!! du får gå hem och inga presenter blir det
frida - nananannanaaaaa


skadeglädje är det bästa som finns =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ville bara säga att du har en otroligt fin blogg. Färgerna är otroligt vackra. Och bilden på dig gör själva bloggen fin.



Mvh Elin

Postat av: elin

Det var så lite så! (:

Jag hade en bloggsida här som jag skrev på dagligen. i bland flera gånger om dagen men helt plötsligt försvann alla mina inlägg som jag skrivit och min bloggdesigne som jag fått hjälp med. Är så ledsen. Måste börja om allt. Och designa min blogg är jag sämst på. Vill ha hjälp.

Mvh E

2008-05-24 @ 14:02:51
URL: http://elinodegard.blogg.se/
Postat av: elin

Jag har pratat med administratörerna och dom vet inte vart inläggen kan ha tagit vägen. Jag har juh kvar samma adress till bloggen å allt. men när jag loggade in en dag var allt borta. Administratörerna sa att någon kanske har hackat sig in på min sida och raderat dom men det tror jag icke på. :/

2008-05-24 @ 14:10:25
URL: http://elinodegard.blogg.se/
Postat av: Elin

Ingen fara! (:

2008-05-24 @ 14:15:16
URL: http://elinodegard.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är hon! Hon är 4 och ett halft år :D

fin blogg!

2008-05-25 @ 00:40:57
URL: http://pemzy.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback