segern är min

det verkar som att putte ger upp nu.. och min trötthet har övergått till hyperaktivitet (så kan man väl inte säga? ni fattar vad jag menar iaf) så jag lär ju inte sova på några timmar iallafall, vilket innebär mycket skrivande.

när jag har tråkigt är antingen "mina bilder" eller http://youtube.com min bästa vän. nu är jag less på youtube och har börjat rota igenom mina bilder. och bilder har jag ju.. till förbannelse. men det verkar som att jag inte kan ha tråkigt så länge till, iallafall inte nu när jag är utan kamera för bilderna börjar bli rätt tråkiga. tur då att jag har en nyfunnen vän - "mina videoklipp" hahaha. den mappen hade jag helt glömt bort.
annis filmar mig när jag gal(l?)operar iväg efter en väg, samtidigt som hon skriker "det luktar korv här". det roliga är att hon låter som en finne som har druckit för mycket alkohol och blivit utsnörd och övergiven.. stackarn. hon låter verkligen helt uppgiven.
fan att jag inte får betalt för att nämna annis i min blogg. det känns som att hon har tagits upp några gånger idag.

hos mormor och morfar igår
mormor - har du ingen kille då?
frida - jo, flera stycken
mormor - jaha vad bra
morfar - jaha, flera stycken säger du?
jag - ja man måste ju gardera sig
vi pladdrar på och mamma avslöjar mig
morfar - jaha vad gör han då?
frida - han är sån där.. kreativ människa. tatuerar och ritar och sånt
morfar - inte elektriker då?
frida - nä
morfar - nähä, då får det vara
frida - vadådå?
morfar - nä jag behöver nån som kommer och drar elen här.. det tar kanske 2 månader. fixar du det?

stefan som är elektriker satt bredvid hela tiden, men morfar tänkte inte ens tanken att fråga han. stackarn.

okej, jag fick censurera hela skiten. förlåt :( att min släkt och familj inte kan välja sina ord bättre.

:)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback