påminnelse!

jag tänkte bara påminna er om att jag fyller år snart, och sen tar jag ju studenten dagen efter.
först tänkte jag vara praktisk och slå ihop allt till ett enda stort kalas, men vafan, då får jag ju inte lika mycket presenter!

så mamma - mobilen jag vill ha kan du köpa till studenten istället för till födelsedagspresent

fast mest ser jag nog fram emot 19-årskvällen och firandet. vad säger vi om en favorit i repris?

minus pissandet på altanen, den äckliga lakritsspriten, tv och element-förstörandet och grymt ocensurerade bilder alltså?! :)
där fyllde jag nog 13 eller nåt annat fränt förresten


åsså lite bastuflotte på det.

chansen att vi skulle hinna hem till studenten är dock rätt liten :/

fan vad liten kirre var där föresten, haha. vi mätte i veckan och puckot är längre än mig och 2 av mina fötter ryms på en av hans. och han är 12!!!! kul liv man har.....

nåja, det jag ville komma fram till är att ni står utanför min dörr och sjunger i kör med massa presenter och passoa den 12e..

Kommentarer
Postat av: Fegon

Det där var längesen. Fan, jag ser ju ut att vara undernärd.

Postat av: sandra

hahahahaha, grymt ocensurerade bilder :D:D:D:D jag viker mig.

2008-05-15 @ 21:56:55
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback