misshandlad

i lördags drog jag och loyd ett varv runt stan, gående. vi träffade lite lammkött och jag var arg på loyd för att han alltid smörar så förbannat, så han gick fram till ungarna och berättade hur äcklig jag var, hur mycket han hatade mig osv för att sen dra upp mig, vända mig upp och ner och svänga omkring med mig där uppe i luften. samtidigt försökte jag slå mig lös, och slog mig själv i höften. idag är det helt blått, eller rött snarare, lila kanske det heter. stryk ska han ha.

nä nu måste jag dra på mig lite kläder och gå till skolan. jag måste skriva ut det där jävla projektarbetet.. igen. blä vad jobbigt. sen kan jag väl tippa på att sara ringer och tvingar mig att umgås med henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja jag tror hon skrev så för att va jävlig ;)

Postat av: karin

visst är den:D

2008-05-12 @ 14:55:24
URL: http://Karinolofsson.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback