mens-erik

min lillebrorsa har alltid varit helt asexuell och livrädd för tjejbaciller och allt som hör till. den äldre brodern har dock gjort något med den yngre, för nu finns det fan inga gränser. jag vågar inte ens skriva ner vad vi pratade om idag, haha.

idag när vi höll på att fightas lite lätt hos morsan sa han iallafall

erik - vet du vad pms är?
frida - mmm
erik - det är mens
frida - nej
erik - ja pms är en förkortning för det engelska ordet av mens
frida - nej. mens är blod. pms är psykiska störningar
erik - när hade du pms sist?
frida - det har jag varje dag om året, dygnet runt
erik - när hade du mens sist då?
frida - sånt frågar man inte
erik - men säg
frida - hurså?
erik - jag vill veta när jag ska provocera dig

och alla säger att det är JAG som framkallar bråk?

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha! Fy fan vad hela eran släkt är roliga! :D Den ena är dummare än den andra :P

2008-05-23 @ 00:48:11

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback