Lifehouse - You and Me

Jag brukar inte gilla lifehouse.. eller ja, jag blir tokig varje gång nån lifehouse-låt går igång på datorn och måste byta direkt. men det finns faktiskt några bra texter. som den här tillexempel.
Lifehouse - Storm är också grym!



What day is it
and in what month
this clock never seemed so alive
I can't keep up
and I can't back down
I've been losing so much time

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to lose
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

all of the things that I want to say
just aren't coming out right
I'm tripping inwards
you got my head spinning
I don't know where to go from here

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to prove
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

there's something about you now
I can't quite figure out
everything she does is beautiful
everything she does is right

you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to lose
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to prove
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

what day is it
and in what month
this clock never seemed so alive


vilken jävla mörkerdag det är idag. på riktigt. verkligen _allt_ går åt helvete. åååååh.. kan jag inte somna och vakna imorgon istället?!
nej nu ska jag söka efter ett jävla papper så jag kan göra klart läxan som skulle vara inne för flera månader sen. idag är sista chansen för mig att höja mitt geriatrikbetyg till MVG, och det är jäkligt lätt om jag bara hittar det där pappret. men det gör jag ju givetvis inte.
och loyd far tydligen till stockholm imorrn och jobbar där några månader. kul att han inte kommer på min student. fan vad less :(
var ju dock till farmor och farfar för en stund sen, och farfar trycker alltid ut sig något mindre ointelligent så man får skratta ihjäl sig.

nä vi hörs när jag är på bättre humör! ska fara och leka lite med fotbollen snart hade jag tänkt. hoppas det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar den låten!

japp det kommer att visas:) jag kan ju säga till då, är ju ett tag i framtiden men:)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback