lättroad? :)

AnnMary säger (23:22):
fan
AnnMary säger (23:22):
jkagskulle ta upp mobieln
AnnMary säger (23:22):
och den flög i golvet så kånkelbären flög ut ur den
frida säger (23:22):
kånkelbären?
AnnMary säger (23:22):
jaa

annis ringer

annis - hej
frida - vad fan har du för kånkelbär i telefonen för?
annis - hahahahhaha men asså...
annis - hahahahahhahahah.. jag googlade på kånkelbär en gång och det kom upp små djur som jag skrev ut och satt in i telefonen
frida - jaha? hahaha
annis - hahahah
frida - hur har du satt in en bild i telefonen?
annis - men där bak
frida - aha... passande
annis - hahahhahahaha
annis - jag är på så jävla dåligt humör
frida - haha va?
annis - nej bra humör menar jag.. hahahaha.. jag sitter med en plåtlåda på huvudet framför datorn.. villd u se?
frida - varför?
annis - jag vet inte. vill du se?
frida - nej
annis - joo kolla då! en kastrull!


Kommentarer
Postat av: AnnMary

Lättroooad! just nu funderar jag på att gunga!

Postat av: Patrix

Kastrull-hatten, en klassiker från Märy.

2008-05-26 @ 23:38:25
URL: http://patrixxx.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback