igår

sitter och lägger in bilderna på datorn nu.. 450 st. kul liv! inte är det då jag som har gått lös med kameran iallafall=) finns massa filmer också.

nä jag måste gå och lägga mig i sängen igen. har feber till max.. blä.. kommer tillbaka sen nångång.

det slår aldrig fel med kixen alltså. nog för att det var roligt sen också, men ja :) det var bara lisolinan som saknades, och passoan. men det kompenserade vi ju med annat, haha.

kul att en okänd katt kommer in i kixens rum igår och när jag frågar kixens farsa vems katt det är så säger han "nä jag vet inte, den brukar komma in hit ibland" normalt då! :) sen stod en igelkott och kämpade för att ta sig in genom dörren, och dom brukar låta kottarna komma in i huset, så dom får mat och värme, haha.

jaja, lägger in bilder sen.. tror jag

Kommentarer
Postat av: Berra

Du kan ju bara ana hur avis jag är på dig som i dig alkohol igår! vet inte hur jag ska klara mig 1 månad utan.. men om jag tänker efter är de nog bara 3 veckor ;( fan så torr ja känner mig ;)

Postat av: Anonym

Nej men de får du inte, du måste spara dig till studenten nu :)

2008-05-18 @ 16:00:37

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback