igår

var det heeeelt galet roligt :) iallafall förfesten och efterfesten

jag vaknade upp imorse av att nån låg bakom mig och flåsade mig i nacken, och jag vågade verkligen inte kolla vem det var. efter många om och men drog jag en snygg manövring ner på golvet, och försökte åla mig mot dörren. sen sneglade jag tillbaka till sängen och det visade sig att den som legat och kladdat på mig hela natten bara var annis :) puh.. vi satt fastklistrade i varandra..

annis somnade dock om och sov till halv 3 och under tiden for pappa coh köpte bakispizza åt oss som vi tryckte i oss. sen har vi legat i sängen och kollat på alla filmer jag har på kameran från igår och bara lallat på. håller på att lägga in dom nu, och det tar tid! jag har knäppt 250 bilder också. inte illa pinkat alltså. stor risk att jag orkar kolla igenom dom:)

jag berättar mer om the peters, lars vegas, brandsläckare, cribs, silvertejp och allt annat vad gårdagen innehöll sen när bilderna är på datorn.

nu måste jag städa upp här och kanske duscha lite?! känns som att jag skulle behöva det.
har hunnit ut en sväng med saris också, vi hatade ju litegrann på varann igår i vanlig ordning, haha. aja, snart kommer hon hit igen så ska vi utvärdera våra liv. eller nåt.
jag skulle behöva sola också. kul att stå som samarinen man är bredvid patte som varit i thai halva sitt liv :)

Kommentarer
Postat av: annmary

vad mysigt vi har haft det ;)

Postat av: Anonym

det är rek 20 för att dom tror att alla i vår ålder är för tröga att dom får gå om förskolan typ 2 år ;) tusan att ja inte var hemma i helgen, men då blir de nästa helg då eller? hah jag som inte skulle dricka förens student veckan. Mina planer och drömmar går alltid i kras (krash/krasch?)

2008-05-11 @ 20:46:48

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback