gräva ner stridsyxan? hell no

jag och pappa har bråkat som fan ikväll och samvetet hälsade på mig. så jag gick ut och försökte smöra

frida - vad ser du?
pappa - crime
frida - åh, det är ju disturbia, den är skitbra.
pappa - crime
frida - det var ju den här jag bad dig ta ner som du skulle se. gjorde du det?
pappa - nä, det är ju crime
frida - ja kanalen heter ju crime, men filmen heter disturbia
pappa - fast det är porr också. kollar man på menylistan så är det massa sex
frida - ööh.. jaja men se den här filmen iallafall. den är grym
pappa - ja det är ju crime
frida - vadå crime?
pappa - crime.. vadå?
frida - är du verkligen sådär jävla trög i huvudet? filmen heter disturbia, kanalen heter crime....
pappa - det har jag ju sagt hela tiden
frida - GAAAH

och sen var det igång igen=) den här gången var det ju inte mitt fel iallafall

Kommentarer
Postat av: Fegon

Nittioprocent (om inte mer) så är det faktiskt du som startar allt:)

Postat av: soppe

hahahahha

2008-05-20 @ 12:29:43
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback