gamla blogginlägg och annis

hur kul är inte det då?
kan det här verkligen stämma?


annis har tagit lite för mycket av det goda ikväll tror jag
hon ringde nyss igen;

annis - vad gör du?
frida - läser gamla blogginlägg
annis säger nåt jag inte hör
frida - bajsar?
annis - hahaha inte i mitt pitabröd (tror jag att hon sa)
frida - va?
annis - jag läste en grej nyss. du vet när man säger i'm back på engelska, det betyder ju jag är rygg på svenska.
frida - hahahah
annis - hur fan kan man vara en rygg? jag har kul!
annis - vi kan skrapa på en binda
frida - va?
annis - det står att man kan skrapa på en binda och få en digital doft
frida - jaha?
annis - men nu funkar den tydligen inte
annis - har du lyssnat på röstbrevlådan jag har spelat in?
frida - nej
annis - jag låter som en.. inkörning.. i en.. bak
frida - haha
annis - varför har du avslutat ditt medlemskap på lunar?
frida - för att jag är cool
annis - jaja, sov inte med mig då
frida - hejdå

sammanhängande samtal?

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback