GAH

okej, han kom på mig. jag försökte dra en snygging där med att bara lägga in youtube-klipp så det skulle bli så fåordigt som möjligt.

vad ska jag skriva då?
vad har jag gjort idag?
(lös den hemliga skriften om du kan)

jag vaknade, med kläderna på, en snus inne, i en ouppbäddad säng med någon tvshopsröst i bakgrunden som gjorde mig galen. jag ålade till tvn, slog av den, somnade om. jag hann bara somna så ringer mamma och väcker mig, så jag gick ut med hundarna, gav dom mat, la mig igen, somnade.
stefan kom hem på lunch, alltså var klockan typ 1, jag vaknade, gick ut och försökte vara trevlig, misslyckades, drog av mig kläderna, slog på blue nånting. nån surffilm, somnade om. vaknade av att min lillebror slutade skolan och började gapa i vanlig ordning, drog på mig kläderna, gick ut med hundarna igen, la mig i soffan och somnade, vaknade av att erik gapade att han skulle och ha softairgunkrig, började se nån film på tvn, somnade om, vaknade av att mamma ringer, förflyttar mig till altanen, somnar, vaknar av att jag får hagel i skallen, går in, lägger mig på golvet med hundarna, somnar om. vaknar av att mobilen ringer. blir less som fan. sätter mig vid köksbordet och ser dum ut. har ingenting att göra. jag ringer annis, går upp på vinden, står där och är irriterad över att det haglar så förbannat och jag fattar inte vad jag gör där uppe, så jag går ner, lägger på, lägger mig på soffan, somnar. vaknar när mamma kommer hem. kramas med henne i soffan ett tag. tycker synd om mig själv och mitt onda huvud. ser tv, somnar. vaknar, äter, tjatar, far hem, sätter mig vid datorn, pratar med farmor i telefonen, somnar, vaknar, sätter mig vid datorn. och här har ni mig.

ja jag har varit trött idag. jag är trött. tur att jag inte har skola imorgon, eller nånsin mer. för jag ska sova som en jävla galning. kommer inte sara hem imorgon kanske? hoppas inte:)


annis tycker att vi ser lesbiska ut på den där bilden.. eller juste, det är vi ju?
ryktet på stan säger så iallafall

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback