fan

patte leder tävlingen med 2 inlägg. han leker med vaselin och plasthandskar med någon kille, så jag vill inte riktigt störa. istället tänkte jag att jag kan skriva massa inlägg nu, för att sen leda överlägset och kunna göra något annat ikväll.
vi har ju ändå inget pris så det kvittar väl.

när den här tävlingen är slut ska jag aldrig mer blogga! eller ja, inte på länge iallafall.

på fredag ska jag på bio har jag bestämt. det var så jävla länge sen nu. sara KANSKE är sugen på att komma med. men frivilliga får givetvis anmäla sig.

jaha, vad ska jag göra nu då? plugga? nä juste, jag har ingen mer skola. fan vad skönt. däremot var det rätt onödigt att jag glömde lämna in historiaarbetet som patte hjälpte mig med. nu har jag säkert ig i historia. men vad gör det om 100 år?

jag sitter och funderar på hur jag ska lyckas slå av tvn utan att resa på mig. jag kan ju iofs rulla dit och trycka av den bara, men då måste jag ta bort fötterna som jag bökat in i databordet. dom har iofs domnat bort nu så det vore bra att röra på dom. i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Patrix

anmäler mig som frivillig till bio :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback