efterlyses

pappa, vars fan är du? telefonen är helt jävla galen här hemma. från och med nu telefon-strejkar jag.
jag hann inte ens in genom dörren så började det ringa, svarade, gick in i mitt rum, det ringer igen, springer ut, svarar, går in i mitt rum, det ringer.. jadajada..
nä men jag blir så nojjig. nu har han inte svarat på hela dagen på nån av mobilerna, och han verkar ju inte ha varit hemma på hela dagen heller då alla är så galna i att få tag i honom.

jaja, han dyker väl upp nångång, förhoppningsvis. hade ju sett fram emot lite film med pappsen ikväll. har nämligen slagit av min mobil och den ska fan vara avslagen. jag är helt slutkörd efter flera dagars hårt umgänge.. nonstop. och jag kommer knappt ihåg hur pappa ser ut längre.
snäll som jag är har jag iallafall diskat och tvättat hans kläder, nattid då.

har hunnit med precis allt.. och lite mer än det. förrutom plugga då. men jag blir både full och bakis bara av att tänka på studenten, så läxor existerar inte ens för mig längre. och jag har inte varit inne i mitt rum på en hel evighet känns det som. och det ser verkligen inte ut så heller. men nu är jag här och läxorna ligger (o)prydligt i en hög på golvet och väntar på mig..

har varit i grannlandet med min nykära, blödiga och trogna vapendragare (läs sara) idag. och i happis. nu har klantarslet lyckas få punka, haha. ett helt järnrör har farit in i däcket.

blabla.

ser fram emot;
18/5-26/5 stockholmsresan (äntligen bid!!!=)
12/6 min 19-årsdag (första gången jag ser fram emot att fylla år. varför vet jag inte.)
13/6 studenten!! (och david kommer och kollar! ser nästan mer fram emot det, haha)
14/6 ska jag på mitt första bröllop ever. det blir ett stort sådant
1/6 - hemlis:)
trollön, vilket datum det nu var
nångång i juni/juli - 12 veckors hud-, spa- och massagekurs
juli/augusti flytt till övik (med sara förhoppningsvis). har fått jobb där vetni :)
sen har jag ju bokat tatueringstid och den var där nångång också
och vars kommer körkortet in i bilden? teoriprovet är avbokat.. igen. otippat :)

oj, nu blev det ett långt inlägg.

fick just ett skamligt erbjudande om att komma på bio ikväll. men nej! jag orkar fan inte. allvarligt.

image897
fiffomedluggen


"jag hatar alla som inte älskar mig och föraktar alla som gör det"


imorrn ska jag dyka ner i flaskan igen, och samvetet lämnas som vanligt hemma. eller vad säger ni tjejer? ;) passoaparty! fast jag har ingen passoa :( haha

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag vet inte vad det är för fel med den då?! :P men det är fräckt att du inte kan mitt nummer utantill!! :O

2008-05-02 @ 20:32:21
Postat av: Berra

6/7 Lisa fyller år ;)Du får passoa med mig så har vi passoaparty i en garderob, bara du och jag fjizolina :)

Postat av: Daavd

haha haru också sådär mycke grejjer inbokat ^^
du får inte kasta nå saker på mig från vagnen iaf, då vill jag inte komma o kolla :( heh :)

2008-05-03 @ 14:30:13
URL: http://daavd.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback