dummer

jag försöker hjälpa camilla med hur man spårar IP-nummer, för att hon var less på blabla jag vet inte.
tänkte att jag frågar
brorsan, som i vanliga fall är så gammal och vis.
det är inte konstigt att det blir så mycket konflikter i våran familj=)

frida säger:
vet du hur man spårar IP-nummer?
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
Joo... Man lägger ut en rad med punkter och sen ser man vilka siffror som ställer sig mellan punkterna..
frida säger:
varför fattade jag inte?
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
Ett IPnummer ser ut såhär 82.321.432.32
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
Ställer sig siffrorna mellan punkterna
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
så ser du vilket ip numret är
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
alltså har du spårat det
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
som en jägare
frida säger:
alla ipnummer ställer ju sig mellan punkterna? hur ska jag veta vem det tillhör då?
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
annars kan du sätta en låda.. och typ ha en pinne som håller upp lådan... sen ett snöre i pinnen som går till en buske där du gömmer dig. Sen sätter du ut typ massa länkar på marken... fram till lådan... sen när ip-numret klickat sig vidare genom länkarna fram till lådan.. så drar du i snöret så pinnen åker bort och lådan faller ner över ip-numret.. sen lyfter du på lådan och tittar vem det är...
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
som är ipnumret
frida säger:
du har drivit med mig hela tiden?
F.Åström - |Dagens farfar i bloggen säger:
jopp

nä nu måste jag sova ett tag till. jag vet inte ens vad jag heter. sen blir det att göra klart projektarbetet.. gosh. där snackar vi mycket arbete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha Fegon är fan min idol asså ;) haha

2008-05-07 @ 10:38:52
Postat av: Fegon

Frida, nu när jag hjälpt dig att spåra ip-nummer, kan du inte då ta reda på vem det är som läser din blogg och har mig som idol ?:P Jag vill köpa blommor till han eller henne, fast är det en han så behållar jag dom själv och är det en henne så behåller jag dom också själv.... eller, egentligen vore det ju lättast om jag bara går till blomsterbutiken och köper en bunt med blommor åt mig själv och skriver en lapp där det står "Ååh fegon, du är världens bästa människa" sen undertecknat "Du vet vem hehe ;) "

Postat av: loyd

ägd??

2008-05-07 @ 16:02:38
Postat av: jenna

haahah!

2008-05-07 @ 22:49:23
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Fegon

Jajjemen, jag ska dit imorgon. men... att lägga upp en bild på dom tror jag skulle förstöra mystiken. :(

2008-05-07 @ 23:53:29
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad dålig du har blivit på att uppdatera :(

2008-05-08 @ 17:37:07
Postat av: Camilla

Haha finns inga som är så roliga som du och Fegon :D HAHA! Hörru, jag sleepar hos dig på tiiiisdag nästa vecka. Fast jag kommer sent för jag har match i luleå på kvällen, men är dock ledig onsdag så då blir det heldagsmys!!! ;)

2008-05-08 @ 21:16:48

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback