betapet

varje sida jag har klickat upp senaste 5 minutrarna har på ett eller annat sätt handlat om betapet.
nu är det så att jag var grymt beroende av det för något år sen, och jag var dessutom g-r-y-m. tillslut fick jag inte spela längre för dom i min närhet, annars skulle dom anmäla mig till nån spelmissbruks-grej. jag var inte inne på sidan på ett tag och när jag sen skulle tjuvspela några månader senare var mitt konto borta, alltså även min rank. fan och helvete.

nu måste jag spela igen. det kryper i fingrarna. hjärnan gör ont och vill bara plocka fram alla konstiga ord och rullningar man lärt sig under åren.

bubbleshooter som är mitt "nya" beroende kan slänga sig i väggen. nu är det jag och betabet för hela slanten. det är bara julmusten och dunklet som fattas.

om det går som jag vill så hörs vi inte förens sent ikväll.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback