ändrade planer

jag skiter i allt jag skulle göra, tillsvidare iallafall.

mamma ringde nyss och skröt om att hon ligger ute på altanen och solar och hon vägrar komma med mig på sun tan sen. bara för att vi har 2 cm's sol på våran balkong, 20 minuter/dag. kalix har sol 5 dagar/år. det är tragiskt det där.

jag ska växla alla mina pengar till 10or och fara och sola sen. tills jag kremeras om det är det som krävs. sara kommer säkert med mig.

jag insåg just att vi tar studenten snart.. och jag är fan nervös. jag har inga skor. vi vet knappt vad vi ska sjunga. vi har inte fixat till flaket. jag har inget att dricka. jag har pengar men vad fan gör det? enda gången jag har pengar och nu vill jag inte ha dom. ta dom av mig.

ska jag chocka kroppen med att vara nykter till studenten? det är ju ändå bara 2 helger.
nej, dumt tänkt. jag är ju på partyhumör nu, passoan ligger i kylen och väntar på att drickas. fast den får ligga där några dagar till iallafall.

fan, telefonen ringer som en galning nu. jag hinner bara lägga på så ringer nästa med skamliga erbjudanden. så nu måste jag tydligen dra på mig kläder, för allas trevnad. vi ska ut nu. snart. på ett tag. men jag tänkte vara snäll och iallafall diska tills att pappa kommer hem, när han nu gör det. man vet aldrig med den där.

jag tror jag leder tävlingen föresten. yey

Kommentarer
Postat av: berra

Hah, i'm so sorry, ska komma och ta bort den någon gång då jag vill se igenom kameran när du fått den ;)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback