alla barnenskämt del 2

eftersom att jag fått någon förkärlek till alla barnenskämt så höll jag på att pissa ner mig när jag låg och bläddrade igenom brorsans gamla slitztidningar idag. där fanns ett skämt:

- Alla barnen simmade i havet utom Sten, han sjönk

det tyckte jag var fantastiskt roligt och var tvungen att skicka iväg ett mess till loyd.

tillbaka får jag:

- Alla barnen låg och solade utom Frida, hon åkte vattenskida

lika tråkigt som allt annat som kommer ur hans mun. jag svarade inte på smset (eller nåt av dom kommande heller iofs)
när jag kollade på mobilen några timmar senare hade han skickat dessa;

- Alla barnen klädde av sig nakna utom Lisa, hon ville inte visa

- Alla barnen presterade lite, utom Max (här fattade han ju iallafall principen men ändå blev det fel)

- Alla barnen såg på tv utom Nisse, han var och pisse

- Alla barnen åt banan utom Jan

- Alla barnen lekte med varandra utom Pär. han var sär


- Alla barnen var normala utom Hans, han var knas (okej)

- Alla barnen satt och grät utom Martina, hon kunde inte sluta flina

- Alla barnen gillar Ragge utom Conny, han gillar Ronny

- Alla barnen red på häst utom Ronny, han red på ponny

- Alla barnen var rocker utom Frida, hon var söt som socker

om jag mot förmodan tryckte ur mig nåt skratt så var det inte för att jag tyckte att han gjorde ett bra jobb, utan mest troligt för att han är så enormt efterbliven :)

det påminner mig lite om när vi var i camillas stuga för ett tag sen och pratade om olika sexställningar. loyd och snake ville givetvis vara med. när vi hade dragit våra roligaste, knepigaste och konstigaste ställningar. ja alltså, berättat dom. så var loyd tvungen att lägga på för att ringa upp ett tag senare

loyd - har du kört mattpiskarn då?
frida - nej berätta
loyd - tjejen hänger ut genom fönstret och piskar mattor medans killen står där bak och kör på

sen la vi på, han ringde i extas efter ett tag och skrattade ihjäl sig innan han hade berättat någon ny ställning dom kommit på. och sådär höll det på.

en av dom minns jag inte namnet på, men han så ungefär följande;

loyd - man måste ha en fläkt (en sån där stor som jag inte kommer ihåg vad den heter) som man hänger upp tjejen i, sen ska killen stå och hoppa och försöka pricka rätt

och sådär höll det på.

nu ska jag tvätta bort all grönska. har spelat fotboll som en galning hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Madde - den du älskar att hata

http://maddemagnerius.blogg.se/2010/march/alla-barnen-skamt-feat-nella-jeppa-och-ma.html



här har du lite att bita i ;)

2010-03-08 @ 23:04:38
URL: http://maddemagnerius.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback