vinna eller försvinna?

snart gäller det.
jag har inte kunnat göra någonting idag. bara väntat. och laddat.
jag är beredd på det värsta.

image770
jag kan inte bestämma mig för om skröder ser mordisk, trög eller obrydd ut på bilden.
fast med rönnmark kan man ju inte vara annat än mordisk och obrydd. hoppas han bryter benen.


jag önskar att jag hade haft någon makt. då hade jag börjat med zacke i kassen.

wernblom är avstängd? för vadå? en tackling i huvudet. andersson sa efter tacklingen att den inte ens kändes, då kan den inte ha varit en matchstraff+avstängnings-tackling. jag tror dock att han pratade sig till straffet. jag hoppas det. hellre dödar man ju verbalt, det känns mycket fränare :)

nej nu ska jag fortsätta vara sur på jakob (min msnovän och hvälskande bloggare) för att han skriver så idiotiska
inlägg.

---

update:
vinna eller försvinna?
ännu är vi kvar. fyfan vad skönt. fyfan vad glad. 5-3 blev det. skröder gjorde iallafall 1 mål och det fick mitt hjärta att slå några slag extra (utöver de 15000 extraslagen en snusares hjärta slår per dag).
hoppas det håller i sig tills imorgon. ännu en hemmamatch. ge mig pengar så jag och loyd kan fara och kolla!!!

Kommentarer
Postat av: Patrix

Hejsan cutie, nu var de for lange sen ja pratade med dig, ska hava mig in pa msn nagon kvall nar jag kanner pa mig att du e inne ;)
Hoppas allt e bra iallafall! kiss times thousand

Postat av: soppe

du å din jävla hockeY:PPP

2008-03-18 @ 14:45:12
URL: http://sbergdahl.blogg.se
Postat av: Josie

Jag älskar Skröder! Och Salle. Så jävla kung.

2008-03-20 @ 19:02:59
URL: http://jealousy.webblogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback