taggad

jag har aldrig varit med taggad för att vara utomlands nu. fast jag vill till thailand och hon på resebyrån tyckte att sunny beach skulle passa oss. har iallafall suttit och kollat på hotell nu, eller ja, lägenhet är det väl. jag vill faaaaaaaraaaaaaaaaa nuuuuuuuuuu. 20 maj bär det av isåfall:) lagomt innan studenten. fast det känns jäkligt långt borta, men man måste ju fara när det är säsong.

aja, allt skiter sig för mig idag. har varit världens gladaste hela dagen. fram tills nu typ. mår lika jävla skitdåligt som jag gjort igår och i förrgår. jävla helvete. är hungrig som ett svin också men när jag försöker äta spyr jag bara upp allt helvete igen. antar att jag ska sova nu. känns som att jag inte orkar göra så mycket annat.

tyck synd om mig :(

image793




förresten........ vi ska flytta.. igen.. faaar faaaar away.  men vi har ju 3 månaders uppsägningstid på lägenheten, så det är bara att börja räkna dagarna nu

Kommentarer
Postat av: Berra

Du skulle bara våga flytta ;(

2008-03-26 @ 10:15:42
Postat av: fiffo

jag har ju inte så mycket till val :O om ingen bestämmer sig för att bli jättegenerös och köpa en lägenhet åt mig


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback