ofrivilliga gäster?

farsan stack och jobbade igår och kommer inte hem på minst en vecka iallafall.
men igår efter att jag hade varit borta hela dagen, efter att han farit alltså, så hade det hänt massa skumma saker här.
det stod blandannat en tomte (!) på pappas databord. hur tusan hamnade den där?
en katalog låg halvläst och uppochner på matbordet. jag städade ju köket innan jag for, och då fanns det inte en smula på bordet ens?! :O
persiennerna i vardagsrummet var fördragna och alla badlakan låg på badrumsgolvet.
hur läskigt är inte det?
hur tusan ska jag våga vara själv här i en hel vecka? :O
det är ju bara jag och pappa som har nyckel hit. förrutom hyresvärden. men varför skulle han sätta tomtar på borden?
hade det varit för nån månad sen hade jag flytt fältet och aldrig mer kommit tillbaka. men nu bryr jag mig faktiskt inte.

dessutom måste dom ha använt pappas dörr, för ett par av mina byxor som låg på golvet där var fastklämda i dörren. och jag använder ju inte pappas ytterdörr. skumt.
och pappa är i norge.. nä jag fattar det inte. även om det är han som skulle vara hemma, varför skulle han slita ner alla badlakan, placera tomtar på konstiga ställen, och läsa tidningen (ellos) upp och ner?

nä nu ska jag stressa vidare. kasper eller vem det nu är som spökar här kommer ha lägenheten för sig själv tills ja.. baki 2300 iallafall..

vem kommer med mig till stugan och kör skoter som en galning på lördag? :O
vet att sara skulle ställa upp, men jag vet inte om hon har hunnit hem tills dess?! call me.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Lite läskigt, ja! haha :)

Postat av: snoppeboy

usch, nu fick jag en sånn där obehaglig känsla. har nyss skrivi ett inlägg om mina upplevelser och så märker jag att du ha skrivi oxå om sånt. har hänt mig en ggn tidigare :o känns lite skummt måste jag säga

2008-03-05 @ 18:29:16
URL: http://sbergdahl.blogg.se
Postat av: Camilla

Men hallå! det är ju jag som varit dit. Roger glömde låsa så jag passade på att genomföra min plan som jag planerat sen ni flyttade dit. vilken innebär tomtar på bordet, ellos upp-och-ned och hela köret. min plan gick som smort!! :) jag vill komma till stugan på lördag! :)

2008-03-06 @ 15:19:03
Postat av: fiffo

camilla: vafan!! nu har jag ju sovit borta i onödan.
och ja, på lördag blir det stugan ;) ska bara höra med grandpa så skoterrrrrn är där.

2008-03-06 @ 18:37:48
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback