lika som bär

jag såg nån bild på anna book och då slog det mig att brorsan gjorde ett lika som bär-inlägg för ett ganska bra tag sen, och att han hade med anna book där.

för att göra en kort historia kortare:

såhär la fredrik upp det:

"Jag visste att det fanns någon likhet mellan dessa två par.
Lets Dance hade inte varit Lets Dance om inte Anna Book fick
Dansa med en krokodil?
Kan du urskilja vem som är vem?"


image721
vs.
image722

det är skrämmande likt.

här är inlägget som fredrik gjorde förresten. otroligt hur det puckot får mig att skratta :)

Kommentarer
Postat av: Fegon **

hahahhahahhaha

Postat av: Anonym

hahahaha you sick bastard
#13

2008-03-03 @ 13:00:42
Postat av: A

Ni är båda lika konstiga och underhållande :)

2008-03-03 @ 14:45:10
Postat av: fiffo

tretton: haha duja!

anders: det är genetiskt :S

2008-03-03 @ 15:51:29
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback