kilnäset it is

image800

ignorera valrossarna och kolla istället på träden. dom ser inte riktigt ut som träd.
här hade hade jag iallafall just kommit hem från thailand (dvs typ 2 år och några kg sen) och vi for och mös i saras stuga med pantertanterna. och givetvis fick jag och sara för oss nåt så dumt som att slå vårat rekord om vem som doppar sig först, tidigast. så det var bara att dra på sig kläderna, eller våtdräkten i mitt fall och springa ut och doppa sig och sen stå där och frysa fast i sanden tills någon gav upp (jag har för mig att jag vann förövrigt). det har blivit någon form av tradition och jag tror vi slog rekordet förra året. men då räknas ju inte konfirmationen då jag och några andra badade när isen fortfarnade var kvar. men jag tror isen just hade gått på den här bilden. inte just som i för nån minut sen, men ja, ni hajjar.

Kommentarer
Postat av: linn

Haha det låter som en rolig tradition ju :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback