kärlek

eftersom att jag redan har gått ut med att jag gillar skröder, alot, så kan jag ju faktiskt nämna det igen, och även lägga in en bild på han från gårdagens match. som dom dock förlorade :/ skröder gjorde ett mål iallafall. men det hjälpte ju inte laget.

image704

såhär ser skröder ut då han är koncentrerad. haha. det gäller att ha tungan rätt i mun. not.
nästan alla mina bilder på han ser han ut sådär. sötis :)








dom här lallarna tycker jag om lite extra :) puss!
sen finns det ju dom jag inte orkar börja leta bilder på också. men ni får klara er utan:)



nu ska jag springa till snurran och köpa cola och se klart licence to grill, bara för att killen är så skön :)


Kommentarer
Postat av: EMMA

Tänk om han skröder läser din blogg? Jag menar, då vet han att du är in lööööv i han och då blir han in lööv i dig och så blir ni ett par. Äh, jag vet inte vad jag svammlar om? :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback