jag lever

hittills lever jag, dock känns det som att jag är levande död. blä. men men, det blir väl bättre antar jag :)

sitter och är gryyyyyyyyyymt sugen på att fara utomlands, en sistaminuten nånstans. vem är på? lisa? :) pleeease. har fått världens finaste klänning och väska av farmor som jag måste inviga. om inte lisa kommer, eller någon annan, så far jag fan själv. känner att man måste bli lite brunare innan studenten och allt det där.

de vakna minutrarna jag haft idag har jag börjat knåpa ihop ett personligt brev som ska skickas till övik. så vi får se om jag kommer in på skolan där, mest troligt inte dock. har lagt ner alla andra skolor. kommer jag inte in i övik, så flyttar jag dit ändå, då sara mest troligt kommer komma in med sina pluggis-betyg. är ju inte alls motiverad att gå spa-skolan längre, men om jag kommer in i övik kan jag ju förena nytta med nöje och bosätta mig i swedbank och titta på skröder hela dagarna :) hur underbart skulle inte det vara:O

gaaah vad trött jag är. ska sova ett tag och sen fortsätta kolla på sistaminuten-resor :)

image792
cutie :)

både igår och idag hos farmor har brorsan suttit och sagt att jag mår dåligt för att jag är bakis, eller för att jag har abstinens och måste ha sprit. sen har han suttit och provocerat och frågat om jag ska se hockeyn ikväll, bara för att modo är ute. men jag får väl titta lite så jag har nåt att se fram emot :)

och igår när jag pratade med mamma i telefon och berättade hur jag mådde
mamma - men sätt bort telefonen då, och slå av datorn
frida - jag har ju inte ens orkat ta mig till datorn idag, och varför ska jag sätta bort telefonen?
mamma - men du får ju massa strålningar i hjärnan ju!

ja det är klart att det är telefonens fel att jag är sjuk, doooh!

annars brukar hon bara köra på "ska vi fara och operera bort telefonen från örat?"

Kommentarer
Postat av: Berra

Börjar tro att du alltid sätter in alla hemska bilder på mig med flit;O eller så är ja verkligen så där ful ;D

2008-03-24 @ 18:38:05

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback