jag ber om ursäkt i förväg

lisa:

Jag tycker att ölvikare är tuffast .. Faaaaan sara fes igen ;O och hon säger igen att hon fiser.. varför kommer hon till mig å säger de så ja får kväljingar !? ;O nej.. och jag är väldigt glad att Alex ska komma med min vante ! för den är väldigt behövlig! Kixen har kommit och jag tycker hon är väldigt söt. skulle ge upp mitt liv för hennes hår! men eftersom jag är så onitressant så orkar jag inte skrivs nå mer i frizzolinas blogg. ska uppdatera min när jg orkar eller nå. / berra med är fans till sara.


 

 

sara:

Saras ord. de är bra här vi har kallt men sstökigt tror vi ska leta oss ut på byn om någon timme då dom är mer fnittriga än vanligt. Jaaaaahho alkohol är gott ikväll med. Pigelin sprite och gin lemon lär er vänner de är de som ger :) Ger en rolig sak kanske till och med kväll om man vågar :) nu är kix martina lisa sara frida ocg martin här i mitt hus saras hem än så längee. Tufft och int veta vad som händer om ett halv år. Imorn lär fiffomiffo berra och farmorsara må kanon innan dom vaknar. SnÖn lyser vit på taken endast fiffo berra och farmor härjar :)



PUSS / fiffo berra och din farmor


Kommentarer
Postat av: daavd

akta förlusten för modo idag :P

btw imorrn är ju spelningen i haparanda ^^
vi ska fara 12 på morron :( jätte jobbigt, sound check typ 2 senast :P

take care vännen, puss

Postat av: Berra

oj.. nu skäms ja :(

2008-03-16 @ 12:47:05

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback