ja ä' int bitter!

jag får många klagomål på både msn, skolan och irl (främst av anders) om att jag bloggar för lite. så jag får väl offra mig nu :)
jag finner inte det roliga i det här längre. och jag har fullt upp exakt hela tiden.

äh.. ja ä int bitter
jag säger som brorsan hade sagt (och säkert många andra) - upp med hakorna!

har spenderat en längre tid på stefans jobb idag, för att bestämma vilken kamera jag ska köpa, men jag vet fan inte. vill verkligen ha den jag hade sönder kring jul, men den har jag ju redan provat på nu. och jag har hittat en annan, som är mer hållbar, nyare och har mer coola funktioner, men jag vet inte. imorgon ska jag då på banken och pilla över lite pengar, och sen köpa vilken den då blir. så från och med imorgon kommer bilddagboken bli min bästa vän igen :)

jag karatekickade sara idag och hon försökte hämnas men prickade mitt knäveck, och inte nog med att hon våldtog min sena (eller vad heter det som är där?), så lyckades hon även skrapa upp ett skrapsår (?). det svider rätt friskt iallafall, och jag kommer förmodligen göra något drastiskt imorgon mot henne om det inte gått över.

nä nu ska jag fara vidare igen. om jag orkar så ska jag skriva ett slutspelsinlägg sen, som förmodligen kommer spåra och handla om något helt annat än slutspel. skröder tex.

studentmössorna har kommit och det är mycket prat om studenten i klassen nu. fyyyyfasen vad jag längtar. jag har ångest för att jag inte hittat något att ha på mig på studenten. i värsta fall får det bli en sopsäck. bättre än ingenting. klassresan närmar sig. dundretresan närmar sig. saras husfest närmar sig. helgen överhuvudtaget närmar sig. modomatchen närmar sig. och för första gången känner jag att jag tycker om min klass. kanske för att jag snart ska få slippa er? ;) nej förlåt.

nåja, några bilder kan jag väl iallafall bjuda på innan jag går.

image736
många frågar varför jag inte har min lugg nere. här har ni anledningen.
mitt hår växer som ogräs.

image737
fjixen it is.

image738



såhär såg min krash ut i backen för nån dag sen. syns förmodligen inte vad det står.

HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: loyd

hahahaha

2008-03-12 @ 17:45:55
Postat av: Berra

åå va ja har saknat att läsa din blogg fjizolina. Du har alltid så ointressanta saker att säga som intresserar mig :)

2008-03-12 @ 21:35:09
Postat av: A

Nu framstår jag som tjatig!!!

2008-03-12 @ 22:30:29
Postat av: fiffomiffo

det är ju precis vad du är :O


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback