hoho

nu har jag suttit och kollat på sista-minuten restor i en hel evighet. thailand verkar ju vara det mest aktuella =) hoppas isåfall jag hinner dit innan patte ska hem.
lisa har inga pengar så hon kan inte komma, och sara kan bara komma om det blir innan studenten, för sen har hon massa jobb och skola. men då slog det mig att jag ska fråga kixen, för hon har fan inget att skylla på. hon älskar att fara utomlands, hon har pengar, hon är rolig, ja det skulle bli perfekt :)

imorgon ska sara komma med mig på resebyrån och kolla läget, då de typ inte är säsong nånstans nu. så jag måste höra med någon som har koll på läget.

nu har jag just varit en sväng och hälsat på hos morsan.

mamma - vad fräsch du ser ut
frida - tack.. desamma
mamma - meh! jag är ju skitfräsch!
yäyäääää

det verkar som att HV kommer förlora förresten.. mot timrå (som är så jäääävla dåliga, enligt fredrik) hoho.

nej nu ska jag fan sova.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback