fridag

ja, idag är det fredag, fridag, frida(y)..
men inte vilken fredag som helst. utan mina 2 underbaringar kommer hem idag! usch vad jag har saknat dem. och avis har jag varit :/
sara ringde här för nån dag sen "heeeeeeeej.. vi står här i backen.. sol.. pudersnö.." men jag hann avbryta henne :)
dom har alltså varit i borgafjäll sen i.. söndags typ.
så det blir nog att umgås med dem ikväll. fast kixen verkade också rätt sugen.
ska hinna på middag till en av mina farbröder också:O
imorgon ska jag då till stugan med cämie, sen ska jag sitta hemma med tyzon och vara bitter för att morsan och stefan är och kollar på alicia keys i stockholm, och inte jag. och för att farmor och farfar och co är påväg till thailand.. och för att alla andra är och roar sig.
men jag känner att jag behöver återhämta mig lite, och vem är då bättre att umgås med än tyzon?:)

image730
image731
image732

pappa är hemma en snabbis förresten.. eller i stugan.. och vi har pratat i telefon, utan att bråka, i säkert 10 minuter. wow?!

frullerulle nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha ja jag får göra de=)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback