dags för lite gnäll

jag tycker jag har blivit alldeles för positiv till det mesta. därför måste jag gnälla. och ni som stör er på det kan sluta läsa här. jag har drabbats av.. ja jag tänker inte ens säga det. inga detaljer.
men hur som helst, idag har jag;

spytt blod
svimmat i farten.. 3 gånger
sovit och frysit ett ex antal timmar
blödit (blöder) näsblod
varit rädd för att mitt hjärta ska stanna
haft enorm huvudvärk, eller jag har det fortfarande
mått ruskigt dåligt, vilket jag fortfarande gör
gråtit (nej inte gråtit, men det har runnit tårar, ögonfransarna fastnade i varann och slets av när jag försökte titta)
inte varit riktigt vid medvetande
fått minnesluckor
hostat blod
blödning i ögat
blöder från ena örat
fått krypa ut ur mitt rum för att benen inte bär

då kan man ju fråga sig om det är riktigt riktigt?! normalt är det då inte. men det är så det är. som sagt.. inga detaljer.
men jag har ju varit sjuk sen patte for, och det är ju ett tag sen nu. sen har jag haft ont i hjärtat varje kväll nu i.. ja.. säkert ett år.
tror kroppen försöker säga mig att något är galet? hursomhelst har jag blivit rekomenderad att inte sova själv inatt, ifall något skulle hända, och tur att annis ringde och sa att hon hade tråkigt.

nu måste jag åla mig tillbaka till sängen och blunda ett tag. har fått lite piller av farmor som jag ska trycka i mig, ihopp om att iallafall huvudvärken och illamåendet ska försvinna.

äh, det är bara ta det som en man!

Kommentarer
Postat av: soppe

mysigt, du ska int fa å kolla upp va fan de är? fan, när du väl blir sjuk så blir du ju dödssjuk quinna!

Postat av: Berra

Saknade dig igår, ingen fest utan dig. Skulle ha stannat hos dig istället. Var inte värt att fara till luleå
å sprätta pengar man inte har ;/

2008-03-24 @ 10:15:40
Postat av: EMMA

FRIDA, FAR OCH KOLLA UPP DET DÄR! :I

2008-03-24 @ 11:19:09
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: fiffomiffo

soppe: jo jag har varit, men jag måste fara idag igen tror jag:( jo menar det. men dom har sagt att dom ser nå flimmer på hjärtat. kan inte vara så positivt.

berra: jaaaaa du skulle ha stannat och sett film med mig istället :)

emma: jag vågar inte :O

2008-03-24 @ 12:47:21
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback