dagens..



image790Dagens låt: Nordman - Allt eller ingenting (skratta inte!!)
Dagens dusch: Sen när jag orkar städa färdigt
Dagens frisyr: Uppsatt i en boll någonstans på huvudet, hårband
Dagens smink: Nada
Dagens klädsel: Sidenkallingar, svart "baggy"-linne (kan man säga så?)
Dagens händelse: Promenad, påbörjat städning, sovit
Dagens planer: Göra klart det här, sen kommer Ida så jag ska busa med henne, sen umgås med Sara
Dagens vill ha: Pengar, nya kläder, lägenhet
Dagens saknad: Ida
Dagens drog: Te, snus och idomin
Dagens tråkigaste: Städa
Dagens roligaste: Can´t tell you :)
Dagens finaste: En tröja jag hittade i garderoben
Dagens måste: SOVA!
Dagens dricka: te
Dagens köp: snus
Dagens måltid: ööh.. frukost
Dagens personer: Skröder!
Dagens kärlek: Skröder! har suttit och kollat på massa bilder och intervjuer
Dagens mående: trött och sjuk som fan, men glad ändå :)
Dagens dröm/längtan: Att drömmen jag drömde inatt hade varit verklighet :( längtan att Ida snart kommer! :)

Kommentarer
Postat av: soppe

den listan snor jag ;)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback