boooring

nu sitter jag här med en plackers mellan tänderna, och funderar på vad jag håller på med. antagligen har jag bara grymt tråkigt, för jag har aldrig använt en sån här och förstår inte varför jag ska göra det nu heller.

sara har just farit. vi har varit ute och utvärderat våra liv, som vi gör regelbundet, trots att vi umgås varje dag. sen har vi rensat kylskåpet och legat och sett freaky friday som dom visade på nån kanal.

jag har verkligen ingenting att göra! kommer dö här hemma.
det är bara jag här, så jag har ingen att gnälla på heller. däremot har jag massa filmer som jag kan se, men det orkar jag nog inte.

min lillasyster har varit här idag och förgyllt min dag. hon är såååååå jävla söt alltså! :)
jag satt som vanligt och smetade på massa idomin, vid datorn, samtidigt som hon hoppade runt bakom mig och levde fan. när jag kollar på henne några sekunder senare såg jag det här:



sen gick jag ut och sa nåt till pappa, och det tog kanske 30 sekunder, när jag sen kom tillbaka hade hon rotat fram nån gammal sminkväska och jaa ..

hon satt verkligen och rakade sig. haha. och skrek pappa. givetvis var det plast på så hon rakade ju inte på riktigt, men det vet väl inte hon :)
här hade hon även hittat nåt av mina hårband som hon var tvungen att ha på sig.

samtidigt camade jag med patte och ida klättrade upp i min famn och satt sig 2 cm från skärmen och stirrade på han
frida - visst är han snygg?
ida - jooo (övertygande) ida pussa han?
frida - haha gör det
ida började kasta iväg massa slängpussar för att sen slicka sönder skärmen
ida - frida också?
frida - jo men inte idag
ida - jooo snälla
frida - haha varför?
ida - du vill
frida - jo men han är inte hemma nu ju :(
ida - iiiingen fara! du kan pussa mig
frida - hahaha

nä nu måste jag göra något vettigt av mitt liv. vad sägs om att sova?
eller så pluggar jag så slipper jag det sen. har ju ändå inget bättre för mig. och jag och loyd är arga på varann
så han har jag inte heller någon nytta av ikväll.

update;
weeeeeeei nu ringde farmor och sa att dom kommit hem från thailand. så nu ska jag springa dit och inta ryggläge och höra om deras resa :) har saknat sönder!
fick förresten världens bästa vykort av dom för ett tag sen och nu sa hon att dom har massa presenter. älskar dem! :)

Kommentarer
Postat av: berra

Får jag köpa Ida? :)

2008-03-23 @ 17:17:09
Postat av: fiffomiffo

mjoo kan du väl. du får hyra henne ett tag iallafall:)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback