björnar!

jag hatar dom. jag får tårar i ögonen och gåshud bara av att tänka på dom. fyyyyy!

här för nån natt sen när jag och sara sänkte våran mogenhetsnivå och drog med oss en madrass och en tyzon ut på äventyr i skogen så utspelade sig detta.
jag lägger mig på madrassen, håller tyzon i kopplet, som får damp (tyzon alltså, inte kopplet), och springer 120 km/h ner i skogen med mig släpandet efter. jag kraschar in i ett träd, och medans jag ligger där och skrattar som en galning så hör jag massa konstiga ljud.

frida - är det en björn?
sara - men nej! dom sover nu ju
frida - lovar du? kan du garantera det?
sara - men förhelvete..... det är ingen björn!!
frida - tänk om det är en då? förstå hur hungrig den ska vara nu
sara suckar
frida - tänk om jag väckte den. tänk om den hatar mig nu?
sara - tänk inte
frida - men tyzon blev ju också helt galen
sara - MEN DET FINNS INGA JÄVLA BJÖRNAR NU!!!!

och vad fan läser jag nu????

i dalarna.. men ändå!
sara, lycka till med din jävla skola i orsa!

googlar man efter dom äckliga jävlarna så kommer det upp blandannat det här;

"Skandinaviska brunbjörnar hör till de fredligaste i världen och det är betydligt mindre än en chans på 2000 att bli skadad vid ett björnmöte. Trots detta och trots att chansen att möta en björn är mycket liten är många människor rädda för björnen."

frågan är ju hur mycket betalt dom får för att skriva sån där skit?!
det handlar väl inte om att man går innanför deras revir och att det är därför dom får damp och äter upp allt levande runt omkring dem. dom tror ju att dom äger alla jävla skogar i hela världen och slåss bara för att slåss. sadister är dem! maktgalna sådana.

en död björn är en bra björn. förlåt. det är det enda djuret jag hatar, förrutom katter:(

fast som björn säger "många tror att björnar är dom farligaste djuren, men det är ju ingenting jämfört med en babian på crack"

Kommentarer
Postat av: Saaas

Förutom bamses skidskola ska jag öppna en terapi för nojig tonåringar:) But i like you :)

Postat av: EMMA

HAHAHAHAHA!!! :D

2008-03-27 @ 18:05:08
URL: http://empooo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback