igår

- jag satt in mina fötter i brasan, skorna smälte (NÄHÄ?)
- keius hund sket på balkongen, jag blev anklagad
- johan kastade en boll i vattnet, jag påstod att det var min och fick 50 kr i skadestånd
- josse spydde, alla mina kompisar for hem
- jag visste inte vars jag var när jag skulle hem, började gå åt nåt håll, kommer ut i stenbäcken. doh! tog taxi hem
- jag rostade en macka som jag inte ville ha, så jag kastade ner den från balkongen. den hamnade i grannens blomlåda

.. bara för att nämna lite alltså

nu laddar vi för imorgon.. inte.

brorsan messar
fredrik - blir det ingenting imorgon?
frida - jo vadådå?
fredrik - alltså så jag fick bli inbjuden haha. fast.. med patte måste ju då liksom.. eller.. ah

och det där ska jag förstå?

Kommentarer
Postat av: Berra

Okej, men då kör vi stenhårt på fredag då :) då kan ja dricka två passoaflarrer, muuums :)

Postat av: Fegon

Du är svårt trög

2008-06-11 @ 23:01:38
URL: http://fegon.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback