skor



det här är en av anledningarna till att man inte tar sig in genom min ytterdörr.
ändå rensade jag hallen igår.
min garderob är fullproppad med skor, det är även pappas hall. därför har dom här
skorna (som jag tyyyp aldrig använder) fått ta plats där.

nu ska jag fortsätta städa upp här. eftersom att jag fyller år imorrn så ska det hit folk ikväll och slåss om vem som hinner gratta mig först.
jag har iallafall dammsugit lisas favoritplats på mitt golv, så det slipper fastna massa konstiga grejer på henne

min rygg kommer bli min död om jag inte får massage snart. jag hatar den. dö ryggjävel.

Kommentarer
Postat av: Berra

hah.. har jag någonsin suttit/legat någon annan stans i ditt rum? :)

Postat av: Berra

Ja, alltså jag vill fan dricka.. men kanske att jag dricker lagomt imoron och lite för mycket på fredag ? låter det inte som en bra idé.. eller så dricker jag mycke båda dagarna och tar lite sprit från farsan så jag håller mig full hela natten. vill inte bli nykter kring 2 tiden, hatar att bli nykter ;O

2008-06-11 @ 20:06:23
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

Ja, det kan bli lite kämpigt.. tänkte inte på det ;/ vi skiter i champagne frukosten.. men vill till fotograferingen eftersom jag för en gångs skull ska vara snygg! hah

2008-06-11 @ 20:44:42
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: thea

hejsan du har sjukt fin design, har du gjort den själv? isf skulle du vilja göra en till mej^^?. adda isf [email protected]

2008-06-11 @ 21:20:03
Postat av: Berra

ja då går de.. men måste käka något, annars kommer de gå illa ;D

2008-06-11 @ 22:13:43
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback