heyaaaa

sitter hos berra nu, hon har en bärbar dator så jag orkar inte skriva, jag trycker bara fel.

jag måste ändå berätta om min dröm inatt, den var helt sjuk.

fast först och främst; jag har sovit med kläder varje dag sen i torsdagskväll. sen har jag inte sminkat mig en smula ens sen i fredags. det är rätt strongt. har levt ett riktigt tattarliv. som idag, pappa har dragit och tagit alla hans rakhyvlar, och mina är kvar i lägenheten. däremot hittade jag rakblad och köksknivar, så det är det jag har rakat mina ben med idag. om resultat blev så bra vet jag inte, men vattnet var rött och mina ben var såriga när jag kom ut ur badet iallafall.

nä förresten, jag orkar inte berätta nu. berra har bastu på sitt rum så nu måste jag gå ut och önska att jag har cigaretter. fast det har jag inte :(

jaja, snart ska jag och patte ut, så jag måste försöka sminka mig till människa.

imorrn kommer mitt internet, men då drar jag och brorsan sitt stugan och skjuter luftgivär och kollar på serier på hans dator hela dagen/natten. sen kommer berra och gänget. myyyyyyyys.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback