GAH

vi tar fan studenten imorgon. det känns som att jag skulle behöva iallafall nååågra dagar till.
dels för att klänningen är åt helvete för stor och jag måste hinna sy in den (som att jag ens duger till det), sen måste jag hinna sola som fan, för jag är likblek, och det är inte hett. sen känner jag att min dygnsrytm kommer förstöra för mig och om jag känner mig själv rätt kommer jag försova mig imorgon och vakna lagomt till grodparken. men det är ju då det roliga börjar så det gör nog inte så mycket..

ikväll ska jag vara med berra, sara, patte och brorsan, sägs det? männen ska briljera med sina grill/eldningskunskaper medans vi barn sitter och kollar på.. eller nåt :)

gah, jag känner mig cpstressad, fast ändå har jag inget att göra. eller det har jag, som fan, men jag orkar inte. orkar inte ens fara till mamma så dom får gratta mig. fast jag hade faktiskt glömt att jag fyllde år när jag vaknade. tur att så många hade påminnt mig genom att skicka sms. inkorgen är full och jag orkar fan inte radera, det är därför jag inte svarar. förlåt :)

tydligen har jag pratat med farmor imorse. klockan 8. varför ringer du klockan 8 på morgonen farmor? jag sover ju. vad sa vi? jag har en känsla av att jag inte var glad. förlåt..


Kommentarer
Postat av: Berra

Nej du ska få något.. litet i alla fall :D

Postat av: niclas fredrixon

De är lite sorgligt att behöva medge de här, men sålänge du inte har tillgång till pepparkakssmet och en asfet ugn så lär du inte bli spec brun till imorgon. ? ;/

2008-06-12 @ 20:25:44
URL: http://niclasfredrixon.blogg.se/
Postat av: Berra

jag är en pisstoska;(

2008-06-13 @ 06:59:05
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback