film

berra hörde aldrig av sig så jag for och spelade fotboll själv istället :) eller ja, annis kom dit, och det blev inte så mycket fotbollsspelande. vi snackade mest skit, spelade basket, sköt straffar, missade målet, sköt bollen utanför plan, svor,  provade olika parningsläten, gungade gungbräda och gick hem.

spelade in några filmer. det tar dock en hel evighet för youtube så under tiden de laddar upp ska jag sitta och utklassa nastic aka nääästic/nasty i skissa och gissa. han jobbar natt och då är det min skyldighet att hålla han sysselsatt.. tydligen :)

ni får den här sålänge;


annis är bajsnödig

Kommentarer
Postat av: berra

Felååt ;( missuppfattade allt, trodde du skulle ringa. Men det kan bero på att jag hörde hälften av det du sa eftersom jag hade en massa färg i hela håret och var tvungen att ha telefonen en kilometer från örat..;( Fotboll imorgonkväll kanske?:)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback