det löser sig.. sen

fan vad bra det känns att vara hemma i hooden igen, haha.
nu har jag snott mormor och morfars extranyckel (eller ok, jag vet vars dom gömmer den) och gått in och tagit över deras internet. dom är ändå i stugan. har suttit och sökt lägenheter som en galning i typ 2 timmar. inte kul. tur att msn finns.
blabla orkar inte skriva.

om ni undrar vars hälften av mina inlägg och kommentarer har tagit vägen så är det bara jag som är farligt trög och fattade inte att dom försvann från bloggen när man tryckte på "ta bort" på mobilen.

nä nu måste jag göra någon nytta. typ.. gå ut och röka.

Kommentarer
Postat av: Berra

Jag måste sova med dig, du brukar väl prata? :)

Postat av: Patrix

sluta nu, jag har ju en risig 1a som är förjävla värdelös men som dock har fin utsikt, du kan flytta in här istället, har internet också :) <3

2008-06-17 @ 20:51:40
URL: http://patrixxx.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback