curly sue

humörsvängningarna jag besitter är fan inte att leka med.
istället för att bli helt jävla galen och skrika och kasta saker som jag brukar, så har jag bara blivit en sån där bitter jävel som inte säger ett ord, suckar då och då, kollar konstigt på alla och känner att det vettigaste vore att fara hem och dränka sig i badkaret.
sara sa "jag tycker bättre om när du får dina raseriutbrott och kallar mig för fitta och hora, än när du är sådär nere och pratar om självmord hela tiden" haha vafan. gör jag det? förlåt.

på radion satt dom och pratade om snus och vi räknade ut hur mycket pengar jag snusat upp. det är fan sjukt. jag har inte ens så mycket pengar. kommer inte ihåg exakt hur mycket det var men om vi avrundar neråt blir det ca 80.000 kr. vill inte veta vad alla cigaretter har kostat. fan och skit.

aja, nu är jag några kr fattigare och några liter rikare. ikväll blir det som sagt fest, om nu solen bestämmer sig för att stanna kvar. imorrn ska jag och några ut och käka och på torsdag och fredag vet ni vad som händer.


snaaart så

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja snart är det dags ;)

2008-06-10 @ 18:23:24
Postat av: frida

jo fyfan. nog är man laddad :) bara det inte regnar


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback