bodenalive

david, vi ses i helgen!

keiu kommer med på boden alive, anders står för skjutsen. bra skit.

nu måste jag bara fara till finnelandet och fylla på alkoholförrådet. sen måste jag bosätta mig utanför snurran och dra in lite pengar. hur fan ska jag överleva den här sommaren? pappa? snäääälla.

nu står ida och slår mig på fötterna med en plasthammare.

ida - fitta (ja det är så hon uttalar mitt namn) det är mat nu
frida - jag vill inte ha
ida - jo fitta, du måste komma och äta
frida - nää säg att jag inte vill ha
ida - men fittaaaaaaaaaa, kom nu
frida - nej
ida - snälla
frida - nej jag vill inte ha
ida - du är ingen pussunge längre
frida - hoho nähä. vad är jag då?
ida - en skitunge (slår mig med hammaren i huvudet och går)

taaaaaaaack då

Kommentarer
Postat av: A

Haha... hon verkar ju vara lite små söt Ida :)

2008-06-22 @ 20:58:13
Postat av: Kotteby

Är det billigare att fylla upp alkoholförrådet i finnelandet?

Postat av: Daavd

jag tar detta som ett löfte!

och löften ska inte brytas, då gråter motparten!

2008-06-23 @ 00:58:39
URL: http://Myspace.com/Daavd
Postat av: Daavd

ye det är tisdag till söndag boden alive :P

men bara supa fredag o lördag. kanske även torsdag ;b

men fredag lördag iaf, och jag hoppas jag får ett samtal nån av dagarna där du säger "Heeeeeeey, Jag är i Boden nu och spyr föratt jag är så full o pratar med alla fiskmåsar".. får jag inte det samtalet o sen träffa dig, då kmr jag "tappa bort" presenten! så passa dig! :)

2008-06-23 @ 02:35:46
URL: http://Myspace.com/Daavd
Postat av: emelie

haha är de boden alive i helg??

2008-06-24 @ 02:36:14
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback