beslutsångest

fan! finns det nåt jag hatar så är det att planera. att bestämma saker i förväg. jag hatarhatarhatar. jag är ju en spontan jävel. jag kan inte ens planera vad jag ska göra när jag går ut i resten av huset, jag bara går och gör det jag känner för stunden.

nu har ju det här jävla bodenalive planerats. och planer är ju till för att ändras. varför skulle man annars planera?
på lördag är det tänkt att vi ska fara, men då fyller ju undebaringen jennifer år, vi har klassfest, det är kalixdagen, alla är lediga jadajada.
därför låter det ju mer logiskt att fara på fredag. men då jobbar sara, keiu jobbar dagen efter osvosv. jävla skit.

nu har jag och keiu messat hela morgonen, men det leder fan ingenstans.

annars får anders komma med mig själv på fredagen, med buss eller vad fan som helst, och dricka med mig. han är ju helst rolig att umgås med.

vad det än blir så kommer det bli alkohol. för jag har varit på alko. det är dumt.

"mitt enda alkoholproblem är att jag bara har en mun" - fegon

Kommentarer
Postat av: Berra

det låter lockande som fan!;O jag vill ha lön nu så jag kan sluta jobba och ha kul istället.. jag vill mysa med dig;(

Postat av: Berra

får fan inte lön förens i slutet av juli.. skit kasst ;S men det är tur att jag har nära till snurran, har fått några stammisar ;P

2008-06-26 @ 15:40:33
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: daavd

ah vi ser om vi syns

2008-06-26 @ 18:00:33
URL: http://Myspace.com/Daavd

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback