hahahaha

yess, här kommer petaenpinneirövensådenkommeruturögat-bitarna. haha, enjoy!


"Men jag är faktiskt en snäll man, tycker att det är sött med tjocka barn
för dom är så feta att om dom tappar sin haka har dom ändå åtta kvar"

"jag lånade inte ut min jacka för att charma dig, tjejen
utan jag ville bara inte ha blowjob av någon som hackade tänder"

"Jag gillar att dejta i parken, för det blir vad man gör det till,
speciellt eftersom att jag har Hagamannen som förebild."

"Nej, titta inte på mig. jag sitter längst bort av en orsak.
Sedan innebandyn gav mig blåmärken och längdhopp gav mig blodsmak
har jag blivit medveten om mig själv och mitt liv i misär
medveten om mitt utseende och varför jag och polarna glidit isär." -
fredrik som "klassens tjockis"

"När jag dricker två liter Silverrom och fixar mig en kärleksstund
med en hundraförtiosjuårig städerska som jag grävit upp"

"Dags att svälja din stolthet och säga "Fegon - den jäveln är bäst"
medan jag hoppas att du är så jävla stolt att du kväver dig själv"

"Klassens Clowner återförenas bara för att spotta texter
så bra att ni inte kan bli tagna på allvar - som tjocka tjejer"

"Fan, jag springer in råpackad på missionskyrkan med kulsprutor
och skjuter vilt och skriker HERREGUD vad jag har sjuk humor"

"jag tror att "åh vad jag är snygg" var mina fem första ord
nä men, jag har spenderat senaste fyra åren med att pumpa skrot
syftade på mitt ex också"

"Jag är ett kaxigt svin som anländer till rikscancerloppet
i en taxibil, och gör om alla deltagare till misshandelsoffer
bara för att visa att med lite våld o skryt så är Fredrik som bäst
och får självaste John Holmes att gråta över peniskomplex"

"Lyricism har blivit värdelöst och jag talar sanning!
för den med flest comments är en Nobody som Keira Knightley"

"För dissar du mig, then im gonna fucking beat you to death
samtidigt som jag visslar och nynnar på "när vi två blir en""

"..eller när jag drar hem brudar och faktiskt knullar fem i taget
o ni bara lyckas få hem en svettig gruvarbetare från Gällivare"

"Jaså, du ville leka med döden? så vi slänger ut en vänsterkrok
o du blir "rädd" som trosan hos en Engelsk brud i en mensperiod"

"jag går in på BB o ser det att alla gravida damer är bunda i sängen
sen lekar jag inte nudda mark på deras magar så barnen slungas i väggen"

"Som när rikscancermarschen startade och hunkarna bar nummerlapp
Då gick jag längst bak med sandaler, en cola och en dubbeljapp"

"De var länge sen sist, nu är jag en annan person, sanna mitt ord
äh skoja bara, groupies ge mig en hennesydrink o damma min tron!
har ni saknat mig? Njut! för Fegon är tillbak som ägg och socker
eller hata mig, för jag är så sjuk att din brud fick streptokocker
när jag stack min kuk genom halsen till den stack ut genom arslet
sen betalade hon mig 2000 spänn men okej, jag bjuder på kaffet"

"Men kom ihåg att jag är så bra att när du fyller tjugibast
ger jag dig Ett grattis och får Tusen tack!"

"Sitt kvinna, tyst!! ligg, rulla runt och vacker tass
lyd! för hade det inte varit för mig hade du inte haft en man
Du är värdelös! och om regnet förvandlas till ett vattenfall
så är det närmaste du kommer en båt, i form av ett pappersark"

"Jag är en elak jävel, som kan ta och kidnappa dina ungar
och begära lösensumman i form av dina kidnappade ungar!"

"men likjävlaförbannat svettas jag så att lakanen känns som regnkläder
Jag blir lika blöt i svett som Hemvärnet när dom är på breddläger"

"Sen slösar jag alla mina pengar på horor och Chicken McNugget
bara för att min nästa brud ska bli tvungen att gifta sig fattig!!
Sen slutar hennes liv på samma sätt som för min gamla subba
fast den här gången ska Mamma Scan få se på andra bullar"

"Collabs är bra när de bästa droppar, men i övrigt, Nah - En klar logik:
"När världens sämsta kockar gör världens sämsta soppa så lär den smaka skit""

"Jag vet att det är illa med mammadissar, men din morsa är ful o äcklig
och så jävla horig att hon har sina tre hål på Tradera för utförsäljning
så det är väl en självklarhet att det är dags för mig att inhandla fittan
och ge den till hennes dotter som present innan jag misshandlar flickan!"

"T.om Jågge blir tänd trots att du avspeglar kvinnokroppens egenhet
men låt se hur söt du e´ när du blir jagad av min pitbullflock på PCP!"

"Jag visar fingret åt dig medan du visar hela handen till mig
på ett sätt som får dig att påminnas om snickaren i YMCA.
Japp, jag kallar dig gay, sågar du mig? då smälter jag koppar i maten
sen slår jag in spiken i "kistan" och krossar din mage."

"Du får dropp i armen iform av flytande kväve bara för att frysa ihjäl dig
å' du är medveten om det men tappar inte hakan utan bryter din käke
Nämen kors i taket du får inget kors vid graven och var är kroppen?
Den ligger den nedfryst och fastkedjad i en sten på havets botten!"

"Jag vaknar varje jävla dag och är förmodligen argast i världen
och skulle du så mycket som säga Hej, skulle jag sparka ihjäl dig"

"fast kan inte dö än, men när jag äntligen är och hänger i fönstret
då hemsöker jag dig och är en pain in the ass som fängelseduschen"

"Satans värld! medan du sitter och skriver någon ordlek på papper
går jag till ett övergångsställ och lägger krokben på tanter
sticker ett bordsben i arslet, sätter en kortlek i halsen
och lämnar dom med känslan av att uppleva ett jordskred i skallen"

"Det är ett fritt land, så fritt fram att pusha på ett budskap
men säger du en enda liten tanke, då blir du pushad från ett hustak"

"Jag är PIMP, du vill ha Guzz? jag väljer dem åt dig
sen slår jag dem alla, för jag älskar tjejer som gråter
Nej tjejen, jag vill torka din tår "förlåt mig min vän"
och när hon känner som tryggast, så slår jag igen!!"

"Jag skiter i flodvågen, jag ville bara veta vädret
för vem bryr sig om Asien? det är inte hela världen"

"Fegon och Jack, spottar tidsfördriv, driver med tiden?
urgammalt! jag lever livet på linjen och skiter i vilket
Jag hatar allt! alla och... framförallt det där jävla Linda Skugge
ska fan kidnappa dina ungar och få dig att tro att dom missat bussen"

"Ey DJ, du har alldeles usla låtval..."
fast det är inte lätt att underhålla
nån som gillar att knulla cancersjuka småbarn"

"Fegon du är rutten !!" - Nej, jag har en äggmacka i fickan
men du är pantad ! *Trycker upp en PET-flaska i fittan"

"Och skriker dom, kan dom se när nagelbanden brister
hur adamsäpplet spricker.. Grr, jag blir en sabeltandad tiger
Och sen typ... biter jag av deras öron *hopp och studs*
Springer och sparar dom omsorgsfullt i en Boston Burk"

"Syrran, jag gillar inte syskonkärlek så vi skippar pussarna
Och jag kör dig i röven så mamma samtidigt kan slicka tuttarna"

"Hwarang ingen gillar dig och jag vet att du gråter blod, men
ingen bryr sig!så du får fortsätta gå i Lera & Sörja som Robert Broberg"

"På dagis:
Bara så du vet så jobbar jag där och när det ljuder till rast
Står jag och bjuder på hasch och filmar när hon suger min task
Allt eftersom tiden går, kommer även slutet av rasten
och jag bjuder på glass men gör samtidigt in kuken i arslet"

"fegon och Soy, vi två slås ihop igen och stänger din käft
Känner oss bäst och du kommer inte minnas något efter ikväll
Vi får tjejer i säng, om dem hänger i gäng så tar vi en efter en
Oj, var det din tjej? jag visste väl att det var någon jag kände igen"

"Bitch, det kommer göra ont! Va vänta hörde jag att du önskar mer?
Då kommer dina föräldrar få se ditt ansikte på baksidan av ett mjölkpaket"

"För vi är uppväxt med gruppsex och slår era pannben i Tjugio delar
Och det är ingen jävla idé att skrika för vårt rum är ljudisolerat"

"Ni är jonglörer Och vi kommer tvinga er att träna bollspel runt ballen
För att i nästa sekund se er hänga med ett hopprep runt halsen
Sanningen är den att fegon och Soy-Soy är två riktiga ungdomskungar
som kör One Nights Stands, Så damerna vaknar och är rullstolsbundna"

"du tar mig ut på djupt vatten, och jag som är en landkrabba
Det känns så dumt att bara ha sex, när jag ändå är din plastpappa"

"Jag är en högaktad man som går över gränsen som en drogsmugglare
och lovar dig att det är ett tufft liv som för en tågluffare (höhö)"

"Queff och Komik, bara testa kom hit" haha jag känner mig nära
så vill ni tävla med nävar? då blir jag road som Engelska vägar"

"Vi kan knulla i sängar och rulla i pengar.. aa i runda slängar
Medans du skällde på oss och "dog" som hundar i England"

"fegon är det namn du kommer skriva varje gång du pissar i snön
o varje gång jag lägger en skitrad, kommer du och slickar min röv"

"Du är sjukt söt när du säger att gulsnö smakar utsökt i Tenneriffa
Medans jag älskar en bruds stön när ett ljus stöps i hennes fitta"



hahaha alltså.. vad fan ska man säga? jävligt tråkigt att alla såna där riktigt gamla texter är borta från whoa, men mina textdokument och jag lyckades skrapa ihop lite iaf:)

.. och mina kompisar undrar vars jag har lärt mig att "döda verbalt"?

..och kommentera förhelvete, svin!

.. och kolla
annis blogg när ni ändå håller på

Kommentarer
Postat av: Berra

jag läste bara hälften sen började jag tappa bort mig allt för mycket så jag la ner.. förlåt. men jag läste dom 6 sista också :)



Du, jag ska också lära mig att döda verbalt.. vill du bli min privatlärare? :)

Postat av: Berra

jag ska muta han med någon så jag också blir bra att vinna i verbala bråk. det är nog lättare att lära sig det än att gå till gym, hah

2008-07-29 @ 23:45:00
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

fuck, måste muta båda dina bröder. vad lockar dom mest tror du?

2008-07-30 @ 00:16:45
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

på något sätt känns det som att Erik blir den svåra. jag har rätt svårt för att vara tyst om det går för länge ;/

2008-07-30 @ 00:35:32
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

på något sätt känns det som att Erik blir den svåra. jag har rätt svårt för att vara tyst om det går för länge ;/

2008-07-30 @ 00:35:37
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hah, jag blev just lite gladare av att läsa det där, du har gjort min dag nu Frida!

2008-07-30 @ 10:56:46
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: EMMA

tacktacktacktacktacktack! :D:D:D:D

2008-07-30 @ 15:57:38
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: JENNA

haha, vad wowar du om ? : )

sht vilket inlägg, återkommer imorn när jag läst klart ;D haha.

2008-07-30 @ 16:11:22
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNA

har din bror skrivit det där ? hahaha

2008-07-30 @ 16:14:17
URL: http://g
Postat av: melinda

hehe han har ju samma gener som mig, de klart han är snygg ;) nädå hehe

2008-07-30 @ 19:12:28
URL: http://melindalin.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback